דלתות פנים באשדוד במגוון רחב של אלמנטים דקורטיביים ואסתטיים

דלתות הפנים מגדירות ותוחמות את החללים בבית, והן הכרחיות להקניית הפרטיות בתוך המרחב הכללי. אם בעבר נהוג היה לרכוש דלתות עץ פשוטות וסטנדרטיות שנעשה בהן שימוש לצורך פונקציונאלי בלבד, הרי שכיום ניתן להתרשם מהיצע כמעט אינסופי של דלתות מעוצבות הכוללות מגוון אלמנטים דקורטיביים ואסתטיים בנוסף להיבט הפונקציונלי.

אחת מהרשתות המומלצות ביותר לרכישת דלתות פנים באשדוד, ראשל"צ, חולון, כפר סבא ובעוד שישה סניפים נוספים בכל רחבי הארץ היא דלתות אלון הנחשבת ליבואנית דלתות הפנים המובילה בישראל. החברה מייבאת את הדלתות מהמפעלים המובילים באיטליה ומשווקת אותן במגוון רחב של סוגים ודגמים החל מדלתות למינטו הפופולריות ביותר בישראל, דרך דלתות עמידות במים ועמידות כנגד מזיקי עץ שונים, וכלה בדלתות פנים צבע אפוקסי או בהזמנה אישית בהתאם לצרכיו הייחודיים של הלקוח.

התאמת המוצר לצרכיו האישיים של כל לקוח

רכישתן של דלתות פנים באשדוד וביתר הסניפים בארץ כוללת את התאמת המוצר עבור הלקוח על פי הדגם, המידה, הפרזול, הזיגוג והגוון שנבחר, כאשר צוות איכותי של נגרים מקצועיים העומדים לרשות החברה מיישם את כל השינויים הנדרשים בהתאם לדרישות הייחודיות שבכל הזמנה והזמנה.

חברת דלתות אלון משווקת לכל סוגי הלקוחות החל מקבלני בניין, אדריכלים, מהנדסים ויזמים מהמובילים בישראל וכלה בלקוחות הפרטיים, בנוסף לעוד עשרות זכיינים המפיצים את מוצריה של דלתות אלון. מומחים מטעם החברה מסבירים כי בטרם רכישת דלתות הפנים יש למדוד את החלל שאליה מותאמת הדלת על אף העובדה שקיים תקן ישראלי, בעיקר כשהרכישה נוגעת לדלתות בבתים ישנים שנבנו לפני שנות ה-80 או בבתים שנבנו ביוזמה פרטית.

דלתות אלון – מבחר אינסופי של דלתות איכותיות מעוצבות

ניתן להתרשם באולמות התצוגה ממבחר כמעט אינסופי של דלתות איכותיות מעוצבות, ולרכוש דלתות פנים באשדוד בסניף הממוקם ברחוב העבודה 51, בימים א-ה בין השעות 09:00-18:00, ובימי ו בין השעות 09:00-14:00.

המבחר כולל דלתות פנים מעץ אלון, עץ בוק, מייפל וכדומה, וכן דלתות הפנים מצופות בפורניר ולמינציה, דלתות מפלדה, אלומיניום או PVC, בטקסטורות, גימורים וגוונים משתנים כמו דלתות בסגנון כפרי, סגנון מודרני, עם הדפסים צבעוניים וגימור במראה מבריק או מט.

החברה מייעצת ומנחה את לקוחותיה בכל הנוגע לבחירה נכונה של דלתות, ידיות לדלתות, משקופים ואביזרים נלווים. מומלץ להגיע לצורך ההתרשמות, ייעוץ והכוונה אל אחד מסניפיה של חברת אלון דלתות או להתקשר לטלפון 08-8662828.

error: התכנים שמורים ואינם מאושרים להעתקה.

הוספת ידית מעוצבת לבחירה

ידית ניקל

ידית ניקל

ידית ניקל

ידית ניקל

ידית ניקל

ידית ניקל

*לאחר ההזמנה מודד מטעמנו יגיע לביתכם - ניתן יהיה לעשות שינויים במידת הצורך גם לאחר ביצוע ההזמנה

הוספת עיצוב דלת לבחירה

2 פסים לרוחב

עלות המוצר
סה"כ עבור תוספות
סה"כ לתשלום

3 פסים לרוחב

3 פסים לאורך

חץ וקשת

עלות המוצר
סה"כ עבור תוספות
סה"כ לתשלום

פס אחד גלי

2 פסים גלי

קו ניקל מעוגל

עלות המוצר
סה"כ עבור תוספות
סה"כ לתשלום

3פסים מדורג

ללא עיצוב

עלות המוצר
סה"כ עבור תוספות
סה"כ לתשלום

*לאחר ההזמנה מודד מטעמנו יגיע לביתכם - ניתן יהיה לעשות שינויים במידת הצורך גם לאחר ביצוע ההזמנה

דילוג לתוכן